zene

2014. november 3., hétfő

Gyönyörű barátság kezdete

Üdvözlök mindenkit ismételten! ^^

Már egy jó ideje nem írtam. Életemben először olyan nyaram volt,hogy sok programom volt és eljártam itthonról . Ami nálam ritka volt,mert régen mindig itthon kuksoltam nyáron és arra vártam mikor hív a barátom,hogy találkozzunk vagy ilyesmi. De ez a nyár ellenére nagyon ritkán esett meg, nah de félre a múltat új életem van! \(^▽^ \ )
Hogy miért is,mint írtam a drága Bauval (gyerekkori barátommal) ismét egymásra találtunk és a nyáron együtt töltöttük. Mármint oké volt 3 randi, de aztán maradtunk a barátságnál. De legalább a nyár folyamán nem voltam egyedül. Sokat voltunk strandon, nyári programokon, és a kedvencem,hogy találtunk egy jó kis játék termet. Vagyis egy új kis iszogatós helye,ahol van billiárd, csocsó és dárc. És meg tanultam biliárdozni a nyár alatt. És mindezek mellett kaptam egy nagyon jó barátot,akire számíthatok a bajban. Ha egyedül érzem magam szólok neki és összejövünk biliárdozni vagy iszogatni esetleg elmegyünk a másikhoz és filmezünk vagy hmm... mindent lényegében ( ´ ▽ ` )ノ Ohh és néha egymásnál is alszunk,ami szerintem tiszta jó,mert jó valaki mellett ébredni, még ha csak barát is az illető.
Nyáron volt olyan,hogy egy blogon olvastam egy játékról,amit muszáj volt kipróbálni és hát szóltam drága Bau barátomnak, hogy át kéne ugornia, mert van egy tuti programom számunkra. Így hát elmenetünk a boltba hogy bevásároljunk az estére. A játék neve: Sárkány játék. A lényege az, hogy nézd meg az Így neveld a sárkányod című animációs filmet és akárhányszor kimondják,hogy sárkány igyál egy pohár alkoholt. Hát mivel nem szoktam sokat iszogatni így gondoltam letöltöm inkább a sorozatot gondoltam a 20 perces kis részben kevesebbszer mondják majd ki a sárkányt,mint a filmben. Hát nagyon tévedtem... Még a boltban is úgy gondolkodtam áhh nem kell sok pia,vettem 3 üveg rosét. Hát az első 3 percben csak 15ször mondták ki azt a szót,hogy sárkány és az első üveg rosé és már a második is félig üres volt. Ráadásul nem kupicás poharakat használtunk,hanem annál egy kicsit nagyobbat és szinte tele töltöttük mindig. Az a 3 perc alatt elfogyasztott hirtelen pia olyan gyorsan kijött rajtam hogy egyből  röhögő fázisba estem, majd ezután kemény 10perc rész nézés után a piánk elfogyott és én már sírva könyörögtem,hogy ne mondják ki azt a  szót. Persze Bau aki bírja a piát csak pislogott és aranyosan mosolygott,hogy én ilyen gyorsan kiütöttem magam. Volt olyan,hogy egy mondaton belül -3-4szer mondják ki a szót és le kellett állítanom a részt,hogy egyrészt tudjak tölteni és inni. Aztán a végén pia nélkül folytattuk a nézést és 6 részt végig néztünk. A végén csak röhögtünk,hogy hányszor kellett volna még innunk és kb. milyen mennyiségű piát kellett volna ehhez vennünk (>.< )
 Amúgy később meg számoltam hányszor mondják ki az első évad első részében, hogy sárkány: 58szor. Mivel gólyaavatón ezt a játékot bevetettem úgy,hogy a csapatból 3 lányt kiválasztottunk és egy 5 perces részt meg kellett nézniük és megszámolni hányszor kellett inniuk vagyis hányszor mondták ki a sárkány szót. És ennek a játéknak volt a legnagyobb sikere az elsősök szerint ( ^-x-^)
A másik nagyszerű dolog a nyáron az az új kis barátom és lakótársam a szobámban. Ugyanis Júliusban elhunyt a 2 éves aranyhörcsögöm és mivel én nagyon állatbarát vagyok és nem szeretem ha egyedül vagyok a szobámban így újabb barátot szereztem be. Már kiskorom óta van háziállatom.
Régen aranyhallal kezdtem, mostanában hörcsögeim voltak,de volt kutyusunk is , aki 3 éve eltávozott közülünk .  Fidó az álom kutyusom volt minden szempontból. Ugyanis a kedvenc kutya fajtám egyik jeles példánya volt (angol cocker spániel) és nagyon szép arany bundája volt és rettenetesen okos volt. Ha valaki szomorú  vagy beteg volt mindig mellette volt és virrasztott, tartotta bennünk a lelket. De szegényke 7 évesen daganata lett és meg kellett műteni és a műtét után pár napra rá elhunyt. A mai napig nem dolgoztam fel a halálát és rettenetesen hiányzik.Néha elfelejtem,hogy nincs már,de hallom ahogy kopognak a körmei a parkettán vagy épp csörög a lánc a nyakában. 。゚(゚^△ ^ )゚。
Nah de egy kis történet az új társamról. Augusztusban a húgommal és Bauval elmentünk be a városba vásárolgatni és mivel a húgomnak be kellett ugrania egy kis szénáért és tápért a nyuszijának az állatkereskedésbe, mi is vele tartottunk. Szokásomhoz hívem mindig megnézegetem, az állatokat és akkor láttam,hogy sok tengerimalac van. És ekkor megpillantottam őt egy nyuszika társaságában.

Egy kicsi két színű,rövid szőrű tengerimalacot. Még sose láttam olyan színűt azelőtt. Ugyanis az én drága Nobum (igen ez lett a neve végül) zsemle színű bundája és egy nagy csíkban a nyaka után és a orránál foltban fekete. Egyből belé szerettem és nem bírtam otthagyni a kereskedésben így elő a pénztársa és ... hopp nem volt annyim.Így húgomtól kértem kölcsön és máris hozhattam haza az új kis barátom. Mindenképp valami japán nevet akartam adni neki és mivel tudtam fiú így a Nobu mellett döntöttem.Persze Baunak rá kellett kontráznia és ő csak azért is Szotyinak hívja és még hallgat is rá ... ( ̄ᆾ ̄; ) Az elején Nobu a hörcsögöm régi kétszintes ketrecében lett elszállásolva,de mivel persze kicsi az egy tengerimalatnak így mindig kiengedtem a szobámban egy elkerített részre. Mikor megszokta már a közelségem,és hogy jobbra balra mászkálok, így elvettem az elkerítést és engedtem, hogy szabadon mászkáljon a szobámban. Persze az elején félt,de megszokta. Hamar növekedett így sos-ben ketrecet akartam neki csináltatni,de nagypapámnak eszébe jutott,hogy unokahúgomnak nyuszija volt és náluk van a régi nyuszi ketrec, hát gyorsan szereltettem rá 4 lábat és hoztam is haza. De hogy ne legyen unalmas a kis hely Nobunak így betettem neki  a hörcsögketrecet és a második emeletre betettem egy régi pólóm és kitömtem ruhaanyagokkal,mert azt észrevettem imád elbújni. Imádja az új helyét és már olyan ügyes,hogy ha leveszem a  ketrecrészt az oldaláról és csak a műanyag marad akkor már kitud mászni magától ha úgy gondolja illetve egy kis cipős doboz segítségével vissza is tud mászni.
Tegnap rájött,ha belekapaszkodik az ágyamra terített ágyneműbe feltud mászni az ágyamra és élvezi,hogy felmászik majd beugrik a helyére. Imád az ágyam alá bebújni és bújócskázni,fogócskázni. Már megtanulta milyen a hűtő hangja ah kinyitjuk és egyből jelez,hogy akkor ő kér zöldséget. Meg reggelente ébreszt és olyankor odaszalad a ketrecnek azon részéhez ahol láthat és ott áll és mondja a magáét és vár,hogy felüljek és köszönjek neki. Egyszerűen imádom a drágámat,bár néha felhúz mikor megrágcsálja pl az utazótáskám megy a füzetem vagy a hajam mert szénának nézi a szőke miatt,de amúgy imádom.Remélem hamarosan elkezdhetem neki a trükkök betanítását,mert eddig azt vettem észre tanítható :)
Meg ami vicces, hogy az egyetlen hímnemű egyed akit elfogad és akivel játszik és nem bántja az Bau, a többieket megtámadja. Anyu párját is, az exemet is... Mondjuk igaz amikor hazahoztam és nyáron mindig itt volt velünk Bau és mindig játszott vele és ő kezdte el trükkökre tanítani gondolom ezért kötődik hozzá ennyire. Emlékszem Mindig mikor kivettem és Bau játszott vele Nobu mindig rámászott és zsutty lepisilte mindig ugyan ott. Szóval megjelölte,hogy ő a barátja vagy apukája nem tudom már,de anyu mindig viccelődik,hogy Bau a Nobu apukája én meg az anyukája. És íme pár kép róla :)



  Remélem jó sokáig társam lesz^^ Bár az elején sok ismerősöm mondta,hogy sok gondom lesz vele a sok vinnyogással,de én imádom a hangocskáját, ahogy ui-zik, mint egy kismalac.
Amúgy fura mert mindenki malacnak hívja röviden a tengerimalacot én meg tengerizem és anyu múltkor azt hitte a kukoricáról beszélek
(>.<)




Remélem mihamarabb ismét tudok mesélni,mert sok mesélni valóm van^^
Sayonara Minna!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése