zene

2014. november 24., hétfő

Megéri gamernek lenni

 Konbanwa Minna!


Ez a bejegyzés most nem a nyárról szól, hanem  a mostantól, a jelenemről. Hasonló téma lesz,mint az előbbi bejegyzésem. Ugyanis ismét barátokra leltem a LoLozás közben. Igen ismét játszottam múlthéten is nagy gamer függőségem volt tanulás helyett és megszokott Bencés játékom volt,mikor már drága barátnőmet Dórit is vittük magunkkal, aki miatt amúgy is elkezdtem a LoLt. Szóval millió puszi a gép mögül csajszi! Nélküled nem leltem volna ennyi új és jó barátokra. Szóval most már Dóri is velünk volt és egy régebb óta ismert srác is Ati,aki szintén a játékból ismerünk mentünk négyesben mikor rájöttünk kéne egy 5. ember is a csapatban tőlünk,ne valami random paraszt NOBot (kezdő, bénát) kapjuk. Hát Attila behívta egyik barátját. Jó fej srác volt, bár hirtelen el is kérte a face elérhetőségünket .Vonakodva de megadtam gondoltam,ha paraszt lesz majd letiltom. Az a  tipikus EMOs feje volt a képén. Bár bevallom régen én oda voltam ezért az irányzatért és majd megvesztem volna érte az fix. Nah de Fakima vagyis alias Hani (ahogy én hívom). Ő egy nagyon rendes srác,ahogy ebben az 1 hétben megismertem. Minden nap videó chatelünk és a hétvégét is reggeltől est végig dumálgattuk.  Szegénykémnek most lett vége a kapcsolata és igen búval baszott, de elhatároztam felvidítom. És már meg is beszéltük,hogy jövőhét végén lejön hozzám és egy hosszú hétvégét töltünk együtt \(^∇^)/ Tudom elég furi, hogy ma 1 hete "találkoztunk", de máris találkozni fogunk. nem tom mostanában kezdek nyitott lenni az új ismeretségek felé és az új, eddig még nem ismert és még személyesen nem látott emberekkel találkozni. Úgy érzem kezdek változni, ami nagyon jó. Igaz fiúkkal könnyebben kijövök.

Este mikor felijedtem az álmomból azon agyaltam merre fogom Hanit elvinni. Bemutatom kicsiny szülővárosom neki. Elsétálunk erre - arra. Imádja a teákat szóval otthon sokat fogunk teázni. Forralt borozás is be van tervezve. Nah meg palacsinta készítést is terveztünk,Aztán arra gondoltunk Dórit is meglepjük és viszünk neki is teát (ノ^ ∇ ^)
Nah este meg film nézés, nah meg este még egy jól beígért Chat rulett, de aztán alvás!!  Még sose CR-eztem xD mindig tartottam tőle,de mellett biztonságban érezném magam (^.^ )
Meg azon a  héten már nagy karácsonyi vásár lesz nálunk és elszeretném oda vinni, meg este  a szép kivilágítást is megmutatni,az új Díszteret.

Tök fura tom,de nagyon várom és már úgy várom,hogy Hani itt legyen. Meg akarom ölelni és puszit nyomni az arcára és addig ölelgetni amíg el nem felejti az exét és akkor újra a vigyori fejét láthatom. Mert hétvégén rossz volt látni,hogy mennyire fáj neki.  (ˇ-ˇ)

Ohh és a másik   öröm hír, hogy bár tönkrement a telom ,de előbb megjött az ösztöndíj 1 hónappal előbb,mint szokott. Hát aztán gyorsan le a pénzt aztán go T-Mobile és megvenni az új telot,ami nem más,mit az fekete IPhone 4s  ( ´ ▽ ` )ノ Még sose volt ilyen a kezembe és fura megszokni,de igyekszem. Meg be kell szereznem ilyen kis bedugóst,hogy a kis Korilakkumám rátudjam majd akasztania  telefonomra,ra. Mert azzal szembesültem,hogy sehol nincs rá megfelelő akasztóhely :( Így vennem kel ilyen fülhalgató jackdugót,amire ráakaszthatom majd  a kis kedvencemet.
Nah de el is búcsúzom mára, mert a fiatal úr már türelmetlen. És kíváncsi vagyok mit szól majd a róla szóló bejegyzéshez. Szóval innen üzenem édesem. Imádlak,szeretlek,bár itt lennél már most és megölelgethetnélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése