zene

2015. január 10., szombat

Úgy szeretnék én is...


Voltatok már úgy, mikor láttok valamit és akkor "Úh én is kiakarom próbálni?" Nah manapság én is így vagyok vele,de sajna alig van időm, még a kötelező meló, tanulás és bevállalt feladatok mellett (~_~;) Nah meg a lustaság miatt...

Mostanában nagyon rákaptam a youtubera. Youtuberek és sorozatok miatt.
Nem rég, még téli szünetben, kapcsolgattam  tv-t és mindenhol Sabrina ment a tvben,de az új feldolgozott rajzfilmes változatok. Mondom hmm, a régi kedvenc sorozatomat fel kéne eleveníteni, a Sabrina a tiniboszorkányt. Régen nagyon szerettem ezt a sorozatot hétvégente mindig néztem az ismétlést és az új részeket is. Ugyan úgy mint a Gilmore Girls-nél, csak az még ma is megy a Viasat3on, ez meg már sajna nem. El is kezdtem keresgélni a neten a részek után. Sajna torrentként nem találtam meg így maradt az online felület. Annyi baj legyen gondoltam... Aha... de nem volt ez olyan könnyű mutatvány.(−_−;)

1. évad
 
2. évad
Én az indavideot szoktam használni az online anime nézéshez így itt kezdtem a keresést. Persze, de sajna semmi találtat... aztán jött a youtube. Bingó, találat!!! \(^∇^)/ De csak a második évadtól volt találat, sehol az első. Hmm mondom ez nagyszerű merre lehet az első évad. Keresgéltem, de sehol semmi. Aztán a youtubon sikerül egy a kezdési dalát megtalálnom. És itt jött a felismerés! Az első évad magyar címe: Sabrina a tinédzser boszorkány, ám a 2. évadtól Sabrina a tiniboszi volt a magyaroknál. Mondom fasza akkor kezdjük ismét, de már a másik címmel. AYoutube elsőre talált is, de sajna az első 3 rész  vmiért le lett tiltva a feltöltőnél  nagy szomorúságomra. Mondom ezt nem hiszem el... 。・°°・(>_<)・°°・。 Karnyújtásnyira vagyok a céltól, de nem kezdhetem el így a sorozatot, az első és legfontosabb rész nélkül. Aztán jött az indavideos keresgélés és mázlim volt, mert ott pont az első 12 része fenn volt onnantól meg a youtubon folytattam. Szerencsére az utóbbin a 7. évad és egyben az utolsó évad, utolsó részéig fel voltak töltve, jó minőségben! o(.∩_∩.)o  
5. - 6. évad
7.évad
Így kezdetét vettem Lumi nosztalgia sorozat nézése 2014.december 21.-én . Az első évad 2 nap alatt lement nálam (24 rész) A többi évad nem tom, hogy jöttek végzéseiben. De tegnap délután (2015.január 9.)  végeztem a 7.évad utolsó részével vagyis összegezve 163 részt néztem meg kemény 20 nap alatt, nah jó kisebb nagyobb szünetekkel. És gyönyörű emlékeim felelevenedtek bennem, miért is szerettem annyira ezt a sorozatot és mennyi mindent tanultam anno ettől. 
Hogy ne adjuk fel az álmunkat és tartsunk ki a végsőkig! 

Ne akarjunk mások lenni.


Mindenki hibázhat és azokból tanulunk!

A család fontosságát! 

És hogy ha még le is térünk az ösvényről, bármily kacifántos is legyen az utunk, végül vissza térünk a helyes útra, ahol a  boldogság vár már ránk. 




Noh meg, hogy mindenkinek kellene egy Salem, mert ha egy ilyen macskája van az embernek, még ha bűnöző , hataloméhes boszorkány is volt, akit macskabőrbe kárhoztattak több évtizedre. Biztos nem lesz unalmas életed!



Bár tudtam mi lesz a végén, mégis megkönnyeztem az utolsó perceket. És ismét előtört belőlem az a bizonyos mondat:
Én is ilyen szerelmet szeretnék, akire mindig számíthatok, számíthattam és nem csak a párom, hanem a legjobb barátom is lesz.










A másik nagy youtubos élményem Youtubeerekhez kapcsolódik.  Vannak 1-2en akiket alapból követek, mint Rachel & Jun (egy japán és egy amerikai házaspár, akik a két ország különbékeit mutatják be, és még sok érdekes dolgot Japánnal kapcsolatban) ,JunsKitchen (az előző pár, férfitagjának főzőcskés oldala, japán ételek elkészítését mutatja be), Emmymadeinjapan ( gasztro youtuber, aki ételeket kóstol, más országok ételeit illetve japán különlegességeket mutat be) , bubzbeauty ( smink, haj és köröm készítési tippjei vannak, én tőle tanultam meg sminkelni és rengetek hajtippjét megvalósítottam már), És most érkezzék akik miatt elkezdtem írni


PDRさん és mimei, de főképp PDR (Pain Duncan Ryunosuke) ( ´ ▽ ` ) Őket nem régiben fedeztem fel a youtube rejtelmes ösvényein és nagyon rájuk kattantam. Ők ketten Japánban élnek, külön-külön indítottak youtube csatornát és ezen a csodás világhálón ismerkedtek meg és jöttek össze , ma már házasok, és van közös csatornájuk is a BaCouple VS Japan. PDRsan  egy 30 éves (ki nem nézné belőle az ember, és 22nek mondtam volna) félig angol félig japán srác, aki Japánban él. Tökéletesen beszél angolul,hisz élete első 12 évét Angliában töltötte, majd édesapja halála után vissza mentek Japánba így anyanyelve is tökéletes. Mimei eredetileg Új Zélandról származik és gyönyörűen beszél japánul, legalábbis szerintem. És szégyen de csak ennyit tudok róla, PDR jobban érdekelt (≧σ≦)
Van angol és japán nyelvű csatornája is, de én a  japánt követem. Szóval mikor Duncan vagyis PDRsan videóit elkezdtem nézegetni rám tört az érzés, én is akarok ilyen videókat csinálni. De ugye jön a  bökkenő, uncsi életem van, miről tudnék videozni? Semmi érdekes nincs a városunkban, nem s élek különleges helyen,hogy azt bemutassam vagy hogy kitudjam figurázni , nem vagyok félvér se hogy ennek hátrányait,előnyeit elmondjam, nem járok el helyekre, semmi érdekes nincs itt és a kifigurázásban se vagyok jó. Noh meg nincs is kamerám,se programom amivel ezeket vághatnám. Jah és időm se ami a leginkább szükséges ehhez. Pedig olyan jó lehet ilyeneket készíteni. De ha csajos oldalt nézzük: nem sminkelem magam így nem tudnék ilyen toturialt se csinálni, a hajamat is főképp kiengedve hordom, arcápolást se nagyon vágom, és kicsik a körmeim, hogyan díszítsem azokat? ( ̄Д ̄)ノ Szóval igen itt megbukott az ötletem...
És íme egy kis videó PDRさん-tól


Mimei videó, egy kis heccelés





Szóval maradok az írásnál ami csak azért van mert lusta vagyok elővenni egy új naplót, így is vagy 3 van teleírva. ÉS remélem a most elkezdett új életszakaszom csak érdekesebbnél érdekesebb lesz és egyszer majd arról írhatok ide, hogy fúú milyen klassz dolgok vannak ott ahol épp vagyok. Hmm.. jó ötlet lehet ha végzem a tanulmánnyimmal el kéne menni utazgatni. Áhh de akkor hogy lesz így családom? Σ( ̄。 ̄ノ)ノ Mire befejezem az egyetemet és végzem azzal is amit ezután szeretnék kitanulni már a családalapítást terveztem (−_−;)Nah mind1 az úgy is még a jövő zenéje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése