zene

2015. január 5., hétfő

Vég és kezdet

 

みなさん、こんにちは。明けましておめでとうございます!
Mindenkit üdvözlök a blogon és nagyon boldog új évet mindenikeinek! 
(Fentebb is ez vagyon írva (。´∀ `)ノ)

A 2014 utolsó hete egy különleges hét volt számomra. Ugyanis nem a megszokott módon sikeredett az év ezen időszaka. Drága Edem lejött hozzám hétfőn,hogy együtt töltsük a szilvesztert, hát nem cuki? Még ismerkedésünk elején kérdezte mit csinálok szilveszterkor és mivel egyedül lettem volna mondta hogy lejön. Eddig mindig a párommal töltöttem a szilveszter az elmúlt 5 évben ,plusz 8.-os korom óta szilveszteri házibuliban voltam szilveszterkor. Ami olyan 8 évre vissza vezethető, hogy soha nem voltam otthon ilyenkor. Noh de ha belegondolok ez tök jó, már megismerkedésünk elején valamiért megbízott bennem,pedig akkor még nem is találkoztunk csak párszor dumáltunk. 

Szóval hétfőn délután kettőkor be is gurult a vonat az állomásra. Most már sikerült időben ott lenni, ráadásul autóval mentem elé. Ebben az volt a csoda, hogy nálunk már napok óta esett a hó és még sose vezettem havas időben, kivéve 3 éve amikor a jogsimat szereztem meg ,mert decemberben vizsgáztam, de még akkor is mázlim volt,mert jó időm voltszóval első havas vezetésem volt. De épségbe levezettem. Korán is érkeztem, mert volt még 15 percem míg megjön. Mondom oké, addig autóban maradok és majd 20kor kikecmergek,mert sajna alul öltöztem és még az autóban is fáztam. Aztán látom begurul egy vagon, hopp ugrom fel, szállok ki, autó becsuk rohanok az állomásra,mert még nem volt 20 amikor terveztem kilépni.Mikor az vagonhoz értem keresem a szememmel, hmm sehol egy ismerős arc. Gondoltam ez nem az a vonat, aztán csak észrevettem a távolba azt a jellegzetes kék sapit, ami az övé. Elé siettem és mikor odaértem nyomtam egy csókot a szájára. Hatalmas pakkal érkezett, így mázlim volt,hogy autóval jöttem. Mivel megemlítette, hogy kajás ezért elvittem a kedvenc helyemre, egy kínai étterembe. Utána be kellett ugranom a plázába így ott is voltunk egy kicsit. Ezután haza mentünk hozzánk. 
Edemet lefárasztotta  a sok utazás így ő lepihent aludni kicsit addig én a tételeket dolgoztam ki, közben kicsit elkalandoztam,mert Nobuval kezdtem játszani,meg Sabrina a tiniboszit nézni a youtubon. Tényleg ez a Sabrina a tiniboszi sorozat most annyira előjött nekem a napokban hogy elkezdtem újra nézni, az egyik kedvenc sorozatom volt régen, minden hétvégén vártam az új részeket belőle, most tartok a 4. évadnál és 7 évados (◕‿◕✿)
Miután felkelt a drága csináltunk teát és nekiestünk a gépnek és Heroes IV-eztünk,ahogy azt megígértük Volt egy listám, vagyis még van amire felírtuk miket csinálunk majd. Sajnos 1-2-t  nem sikerült megvalósítanunk , de majd legközelebb ( ̄Д ̄)ノ
Majd egy kis Kalandra fel érkezett este, amin sikeresen elaludtunk.

        



Másnap sokáig lustiztunk. Majd ebédet csináltam, brassoit ami múltkor úgy ízlett neki. Utána egy kis lolozás aztán fölkerekedtünk és elvittem őt a kilátóra. Ami igazából a Jánka-hegyen egy étteremnél megépítette kilátó torony. Szóval aki arra jár ehet valami finomat és csodaszép kilátásban lehet részed. Ráadásul havas táj fogadott minket szóval csodaszép volt. Edem be akart ülni valami meleget inni,de bevallom nem akartam,hogy sok pénzt költsön.Meg nagyon zavarban lettem volna, még sose ültem be étterembe csak úgy,főképp nem fiúval.Volt párom is 2szer vitt el évforduló alkalmából... De azt hanyagoljuk.... Ezután még bementünk a spárba bevásárolni a szilveszterre, rágcsa, italok és egyebek terén. Vettünk puncsnak valót, forralt borhoz valókat, noh meg szendvicsnek valókat áhh és a kedvencemet is vettünk nacho fajta szósszal (bár a szószból nem ettem, mert nem olyan minta  moziban ott finibb és nem csípős, nem bírom a csípős dolgokat).



Aztán az este még kicsit a géphez kellett ülnöm egy animés oldalon adminkodni, posztolgatni.Addig Edem elfoglalta magát és... Nabuval barátkozott. Nagyon édes volt ahogy a földön kúszott mászott, csak hoyg elfogadja a drágám. Róla ugye már meséltem régebben,hogy nagy féltékenységi jelenetet rendezett mikor először itt volt nálunk. Nah most sikerült össze barátkozniuk \(^∇^)/ ~ JUHÉÉÉÉ! Nagyon édes képek készültek miközben Edem próbálja magához szoktatni a kis tengerimalacom. És hát nem hiába, ügyesen is csinálta. Csak a végén annyit lett nyektetve szegény,hogy már aludni akart menni és mikor átvettem tőle Nobu-t ő úgy gondolta gyorsan leteteti magát és megharapott. Noh nem baj, ebből is tanultunk. Valamiért nem szívleli a túl sok törődést, pedig azt olvastam a tengerimalacok igénylik a sok simit és gondoskodást. Nobu csak akkor viseli el, ha kaját is kap cserébe.





Áh és közben sikeresen elkészült egy olyan kép, mint amit múltkor kiraktam a posztomhoz. Annyira tetszik, úgy imádom olyan szépek a fények a képen, szerintetek? ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆






Az idő hátralévő részében nagy nehezen leszedtük a Demóna című filmet. Nagyon sokat küzdöttünk a DVD lejátszóval  így végül laptopon néztük meg. De valami eszméletlen jó volt.Olyan gyönyörű volt a világ ahol Demóna gyerekként élt. Még most is libabőrös leszek,ha eszembe jut. Az a világ mindig is álmaim otthona volt Japán után \(^∇^)/ 



Aztán jött a szerda, szilveszter napja. Dóri barátosnémet is áthívtuk magunkhoz szilveszterre. Dórival egy szakra járunk és a legjobb barátnőm. Szóval reggel megpróbáltunk korán kelni aztán Lolozás egész délelőtt. Meg persze Dórival dumáltunk,hogy mit hozzon.Szegénykének azt mondtam csaj buli lesz, mert mikor kérdeztem tőle lenne -e kedve együtt szilveszterezni mondta igen,de ha Edem is itt van nem akar zavarni, így letagadtam,hogy velünk legyen. Aztán este fele már kialakultak a tervek estére, Horror film nézés ( amit én különösen utálok,mert ilyen téren hiszékeny vagyok főképp,ha rögtön az első pár másodpercében a filmnek közlik,hogy igaz történet alapján készült...) Már 6 elé járt, Edem még LoLozott én neki álltam a puncs készítésnek. Mire kész lett Dórit hívtam hogy jöhet. Lementem elé majd felhoztam közben Edem elbújt, hogy meglepje Dórit. Mikor felértünk a lakásba akkor jutott eszembe hogy a kabátja, cipője és nagy táskája a szobámban lebuktatja hogy itt van, mikor besiettem a szobámba Dóri előtt én magam is meglepődtem,hogy sehol senki. Mikor Dóri is bejött utánam és láttam,hogy nem nem vette észre,még a nagy böhöm táskát se az ajtóm előtt  egyszer csak a húgom vigyorogva előtör nyomában Edemmel aki oson majd hátulról Dóri nyakába ugrik. Olyan édes volt o(≧▽≦)o De nem csak ő a húgom is tökre kivirult, tök jó volt. Aztán míg húgom is itt volt volt egy kis welcomedrink-et ♪(*^^)o∀*∀o(^^*)♪ ( valami cseresznyés likőrt, brrr... max 1 kupicát tudtam meginni a 2. és a 3. mindig egyre borzalmasabb ízeket hozott elő...( ̄Д ̄)  ) , de a puncs az valami isteni finom lett szerintem  (。´∀ `)ノ  


Ezután jött egy kis közös utolsó LoLparti. Edem az én gépemen, Dóri az sajátján én meg elcsórtam addig a húgomét.A jó kis LoL-t követte a Chat Roulette. Majd ezután jöhetett a horror film. Nem igazán vártam, mert már akkor paráztam milyen lehet. Eddig csak 1 horrort láttam azelőtt az Árvát, de a thrillereket is alig bírtam... Noh de Dóri nagy horror rajongó így belementem. Éjfélhez közeledve bontottunk még pezsit és kivonultunk az erkélyre, jól felöltözve és onnan néztük a megannyi tűzijátékot. Félóra avgy óra elteltével nem tudom a hidegben soknak tűnk míg kinn ácsorogtunk vissza mentünk és megittuk a maradék pezsgőt illetve Edem még egyet bontott és elfogyasztotta magában vagyis Dórival.
Nah aztán jött a horror film folytatása, én végig rettegtem, de azért hogy nehogy rosszakat álmodjak. ( Mázlim volt , mert az erősen ölelő karok, megvédett a rémektől, szörnyektől és szellemektől ) Plusz Edem volt olyan cuki, mikor olyan részek jöttek eltakarta a szemem, bár már előtte becsuktam, de nagyon édes volt hogy így is óvni próbált (∩_∩) Majd elkezdtünk ismét Chat Roulettezni aztán mikor már hatott Edemre a pia beöltöztettük csajnak. Nah jó csak kapott egy melltartót. Nagyon vicces volt, mikor már nagyon hagyott a drágára a próbáltunk még fenn maradni. Egy kis römizés majd mikor már mindd elfáradtunk lefeküdni készültünk. Dórit haza kísértem, addig Edem leágyazott és... bealudt, nagyon cuki  volt. ♡(˃͈ દ ˂͈ ༶ )

Másnap délután 2kor kelltünk a reggelink az ebédünk lett. Ezután még több film nézés és lustizás jött. Majd este elmentünk az év köszöntő tűzijátékra. Gyönyörű volt és vele nézhettem végig, oké a húgom is velünk volt. Szegény látta az exét az új barátnőjével. Ezzel nem is lenne gond, mert jóban vannak,de a srác levegőnek nézte ez viszont nagyon nagy bunkóság. Bele ütköztünk még a családom egy részével vagyis anyu oldalán lévő tagokkal. Szerettem volna képet csinálni a dísztéri fényekkel,de nagyon gyáva kukac voltam és senkit nem mertem megkérni hogy segítsen. De remélem a teszetoszaságommal nem ijesztem el magamtól Edemet. Meg kezd rájönni,hogy sokszor kérek bocsánatot ami megint egy rossz szokásom, meg gyakran mondom,hogy "nem tudom" , pedig nagyon is tudom, csak nem merem elmondani o(≧σ≦)o

Hazafele elakartam vinni az egyetemünkre, de sajnos zárva volt a kapu (−_− )Itthon várt minket már egy finom gyümisaláta. Drága Nobu-m megérezte a finom illatokat érezte és olyat csinált amit eddig még velem se. Ki volt engedve a szobámba. Vissza mászott a helyére majd onnan felmászott az ágyra onnan Edem ölébe kucorodott és kunyizni kezdte a gyümiket. Edem persze elkényeztette a kicsikém, mert kapott a finom falatokból. Aminek az lett az ára,hogy a vállára mászott és már a szájából kunyizta a kaját. ∑(O_O;)

Másnap korán kelés volt,mert ment haza. De még előtte megakartunk csinálni egy képet amit Edem látott még múltkor  közösségi oldalon. Mikor egy pár fagyöngy alatt csókot vált. Természetesen mi is beszereztük a fagyöngyöt és jött a fénykép áradat.Sajna alacsony vagyok így hogy még én is benn legyek a képen és még a fagyöngy is hát 2 megoldás volt. Az egyik hogy épp hogy benn van a fagyöngy és hogy mi magunk tartjuk a fagyöngyöt. Igaz nem olyan lett amit Edem tervezett,de nekem így is tetszenek a képek. Kincsként fogom őrizni ezeket a képeket. Régen sose lehetett ilyenbe részem. Mert a másik fél nem szeretett fényképezni én viszont imádtam így  a képek 80%-ban ő volt rajta egyedül, "mi" nem... szar emlékek inkább elhessegetem (ノ゚Д゚)ノ ⌒ ⌒  
Végül elkísértem a vasútra ,de kérte ne várjam meg,míg kigurul. Megöleltük egymást, csók és elindultam. Vissza néztem,de olyan mocskosak voltak az ablakok,hogy azt se láttam ki van benn, így elindultam haza. Remélem hamar vége lesz a vizsgaidőszakomnak és mehetek fel hozzá, mert már most hiányzik. Fura de nagyon hiányzik mellőlem az ágyból is és törődik velem, ölelget, megkérdezi minden rendben, a csókja, minden ... 。゚(゚´Д`゚)゚。
Alig várom, hogy ismét a karjaiba zárjon (.^_^.)
みんなさん、さようなら。
Viszlát később!
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése