zene

2015. február 2., hétfő

Újra kezdés


Először is elnézést kérek azoktól az olvasóktól,akiknek a durva modorom, szó használatom valamilyen módon sértette. Persze én is ember vagyok és ha kihoznak a sodromból csúnyán beszélek,de szerencsére ez ritkán fordul elő velem. Noh de kezdjük el az új bejegyzést.

Egyetem ismét kezdődik ma. És egy újabb félév kezdetét veszi. De nem csak fél év, de új éltet is próbálok kezdeni. A szívem még összetörve, de próbálok segíteni rajta és tovább élni. Új terveim,hogy a barátaimmal próbálok minél több időt összehozni. Most hogy ismét suli lesz ismét a szaktársaimmal lehetek és ott is megkörnyékezem a srácokat, hogy menjünk ide- oda. Bauval is amikor haza jön próbálok majd össze futni és persze a távoli új barátokról se feledkezek meg. Plusz szerencsére lesznek programok most februárban amiket már nagyon várok.


Első jelentős nap február 6.-a lesz. Dóri barátosném névnapja. Ki kéne találnom neki valamit. Gondoltam LoL-os naptárra vagy valami kis apró meglepire is, hmm mondjuk elviszem  sütizni^^ Olyat úgyse csináltunk még (⌒▽⌒) Tudom sajna a legnagyobb ajándékot, Balcit nem tudom megszerezni neki  ( ・_・) Noh de mindegy még arra is rá kell jönnöm, hogy hogyan tudnám elcibálni őt egy sütizésre.

Ezután hétvégén Bau jön haza és egy kis italozás, biliárdozás lesz. Mindketten a befuccsolt párkapcsolati dolgainkat szeretnénk felejteni és elengedni így muszáj vmit összehozni. Persze az ital nem segít ezen,de neki igen. A héten hétfőn elmentünk biliárdozni és 4/3-ra kikapott és 2szer úgy hogy jómagam löktem eb a megfelelő helyre a feketét, ami nálam egyéni rekord , sőt az egyiknél 1 golyót  a másiknál 0-t lőtt be nekem. Ami ismét nagy boldogság volt számomra. Talán még is van egy kis tehetségem hozzá?  ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

Aztán utána héten a húgomékkal megyünk szerdán moziba, még hozzá a kedvenc könyvemből készült film premier előtti vetítésére vagyis a Szürke 50 árnyalatára. Mi értelme van a  premier előtti vetítéseknek, valaki tudja? Az akkor már nem eleve a premier lesz? Amúgy tartok tőle, hogy nem valami jó film készült belőle. Mert a szereplőket alakító színészek nem épp úgy festenek ahogy az olvasók elképzelték plusz mivel mégiscsak olyan filmet készítettek amit a moziba is leadhassanak tuti nem lesz olyan erotikában fülledt mint a könyvben leírtak voltak. Anno nem is tudom hogy került hozzám a könyv. Áhh azt hiszem a húgomtól. Mert sokat hallott a könyvről és főképp azért keltette fel az érdeklődését,mert betiltották a könyvet bizonyos helyeken. Aztán akkoriban én is faltam a könyveket meg olvastam hasonló tartalmúakat előtte is. Ohh volt egy sorozat amit nagyon szerettem.  istenekről szólt, akik 1-1 főbűnt tartalmazták magukban és a Pesten játszódott a történet. Nem emlékszem a címére,de azt a sorozatot nagyon szerettem, Aki esetleg ráismer írja meg nekem (☆▽☆)
A film előzetese:

Aztán azon a  héten ott van még a Valentin nap. Hosszú idő után semmi nem lesz azon  napon, pedig nagyon szerettem  (−_− )Pedig azt hittem lesz valaki , aki egy kis szeretettel meglep majd, de ez nem így lesz. Viszont ez a nap egyik barátomék évfordulója és most lesznek 1 éve együtt. És hogy ez miért jó? Mert azt jelenti, hogy pontosan 1 éve, hogy megnyertem a fogadást és kaptam 2 hétre elegendő házi csokis kekszet Tüsitől, aki saját magam sütötte nekem.





Aztán a 8. hét mozgalmas lesz. Ugyanis szerdán (feb. 17.) egyetemi farsangunk lesz, amire mindenképp megyek . Kötelező beöltözni és azt tudom, hogy a kék parókám veszem majd fel, de hogy hozzá milyen karaktert választok nem tudom, lehet megint Levy-nek öltözöm (Fairy Tail). Aztán Szombaton Rock farsang lesz (feb. 21.) Oda vmi arc festést szeretnék, Tavaly a Bleachből Ichigo félarcos arrancar maszkját festettem fel magamra, mellette punkosan kiöltözve. Szóval az idein még agyalok mi legyen. Valami hasonló arcfestős ötlet kéne.



Aztán utána héten pénteken (feb. 27-én)  utazás van tervbe, még hozzá pénteken és Tatabánya a cél.

Ott Martinkával találkozom és végre összeülünk jammelni. Ohh olyan rég basszeroztam egy jót társaságban ,tiszta jó lenne^^ Szóval ha minden igaz Visi [ejt.: Vizi] is utazik majd velem . Visi  a basszusgitárom. Persze előtte még gyakorolgatok. Meg aztán kíváncsi vagyok a helyre, sokat mesélt róla nekem Edem mert az egyik nagyszülői ága ott él és gyakran mennek hozzájuk.
Noh meg részt szeretnék venni a League of Legends februári rajzversenyén. Az ötlet meg van mit szeretnék csinálni. Már formázódik az agyamba mi hogyan, már csak  tanulmányoznom kell képeket,h abban a  pózban miként , hogy látszanak a testrészek. ÉS utána a karakter ruhája és megjelenése egyszerű lesz  (◕‿◕✿) Annyit elárulok, hogy 2-3 kedvenc karakterem lesz rajta, ahogy összefognak (=´∀`)人(´∀`=)


Ohh Edem... Remélem tényleg megtalálja a boldogságot. Szeretem és megpróbálok rá barátként tekinteni,de nehéz ez tény, de menni fog. De az biztos egy ilyen barát mindenkinek kéne. Nagyon jól érzem magam vele, a családja is egy csoda. Ezért irigylem is nagyon, mázlista kölyök. Csak reménykedem, hogy megmarad mellettem barátként, még ha újra összejönnének az exével. (~_~ ) Ő egy nagyon értékes srác, szóval ajánlom,hogy nagyon megbecsülje őt most már tényleg a leányzó. Mondanám azt hogy "Mert ha nem velem gyűlik meg a baja." vagy "Akkor vissza szerezném." de sajna nem tehetem. Nem hiszem hogy örülne neki ha beleártom magam.
Mondjuk egyszer műveltem ilyet,hogy beleártottam magam egy kapcsolatba. Mikor Dóri összejött az egyik haverommal és szétmentek és mikor találkoztam a sráccal azzal büszkélkedett  a srácoknak h őneki már van barátnője, pedig még csak 1-2napja mentek szét . Nah akkor nagyon dühös lettem a srácra és felképeltem mindenki előtt. Mert ú egyrészt a srácot nem így ismertem meg a 6 év alatt plusz  ott esküdözött a barátnőmnek h nem csalta meg erre meg igen... Emlékszem dóritól elnézést kértem mindazért,mert bemutattam anno őket egymásnak ,meg azért is hogy helyette cselekedtem, ez nem az én dolgom lett volna. Sose felejtem el később pár hónapra rá elhozta a leányzót  a koncertre ahol a Dóri is ott volt,mert én is felléptem és kicsit ivott és megmondta a srácnak,hogy reméli tudja hogy a Vivi pofonja nagyon járt neki. Olyan édes volt, hogy ezt mondta. Néha úgy értem, hogy a barátaimat is meg kell védenem és ki kell állnom értük, még ha nem az én dolgom lenne is. Viszont vannak akikért ezt is megteszem és ilyen ember kevés van.



Noh de a végére terveztem pár videót, zenét amiket megszeretnék mutatni, mert mostanában ezeket hallgatom és nézem. Illetve egy vidit amit a Komáromi élményünkről készítettünk. És sajna a kamera(wo)man keveset szerepel rajta,de szerepel \(^∇^)/


Zenék









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése