zene

2014. június 12., csütörtök

Első bejegyzés - Magamról



Üdv kedves olvasó!
Mivel mostanában sok blogot olvasom így én is kedvet kaptam a bloggerkedéshez.
A blogot igazából magamról írom, a velem történtekről. És csak úgy szórakozásból.
Igaz lehet nem kéne nekiállnom pont most ,mikor még javában vizsga időszakom van, mivel így is alig tanulok,pedig nagyon nem kéne mással törődnöm. De egyszerűen LUSTA vagyok o(>.<)o






Magamról néhány szót. Jelenleg mechatronikai mérnöknek tanulok a Nyugat-magyarországi Egyetemen. Igen tudom lány létemre ilyet tanulni... meg is bántam. Mondjuk nem is, mert életemben először ismét vannak barátaim. , akiket nagyon szeretek és imádom. És bár gondolhatjátok ez egy fiús szak és tény hogy nálunk minden lányra jut 8-10 fiú fejenként, mert kb vagyunk összesen 109 fős, 3 évfolyamos szakon és ebből összesen 7en lányok vagyunk :D A 7 lányból 6 a mi évfolyamunkban van^^
Én eredetileg művészeti suliba készültem, de nyelv vizsga híján nem vettek fel. :( Matekot szerettem és a fizika se volt gyengém (később pont ezekből buktam meg xD ) így eljöttem erre a szakra. Nagyon kedves kis közösség volt a miénk és hát bele is csöppentem a jóba^^
Végre lett legjobb barátnőm,ami nagy szó,mert én a lányokkal nem jövök ki jól. 95%-ban a végén hátba támadtak a maradék 5% meg eltűnt süllyesztőbe idővel. De most végre vannak barátaim, lányok fiúk (főképp) és eljárogatok végre itthonról^^
Mint észre fogjátok venni van egy kis komoly fanatizmusom. Ohh hogy mi felé?

Kezdjük a legnagyobbal azt hiszem: ANIME
Sokan furcsállva néznek... áhh szóval mesét nézel 22 évesen is? Áhh itt a gond. Az anime NEM MESE!!!! :D
Wikipédia szerint az anime: "Az anime (アニメ, ejtése [anime], az „animation” szó rövidüléséből) a rajzfilm általános elnevezése Japánban, a szigetországon kívül a japán stílusú rajzfilmek összefoglaló neve. A műfaj eredeti hazájában több korosztályt is megcéloz, és az élőszereplős filmekhez hasonlóan készülnek az idősebbek számára is például romantikus, komikus, akció- és drámaanime, sőt erotikus tartalmúak is."
És akár hiszitek akár nem még az egyetemen is megtaláltam az évfolyamon belül az animés társaimat^^ Szerencsésnek érzem magam, mert kevés embernek adatik meg ez az én korosztályomban.
Sok kedvencem van jelenlegiek: Sword Art Online, Kuroko no basuke, No game No life, Kiddy Grade, Inuyasha, Yuu yuu hakusho, Noragami, Toradora, Isshuukan Friends. , Paradise Kiss, Golden Time, Kaicho wa Maid-sama, High School DxD, Clannad, Durarara!!! ...stb

Következő nagy őrületem: MANGA
                           
Vagyis "A manga (漫画) a képregény japán nyelvű általános elnevezése, Japánon kívül a japán mangák jellemző stílusában készített képregényekre használják, szűkebben csak a Japánban készültekre. Alkotóit mangakáknak hívják."
Én a mangákat online szoktam olvasni vagy letöltöm,de sok mangám van a polcon is^^
Kedvenceim: Moe Kare!!!, Nana, Hetalia, Dramacon, Vázlatok, Watashi ni xx Shinasai!, Horimiya, Dengeki Daisy, Itadakimasu, Skip Beat!, L-DK, Haru wo Daite Ita, Hitoribocchi wa Samishikute... stb.Természetes más könyveket is szoktam olvasni,azok közül a vörös pöttyösek a nyerők nálam^^

És sztem mindenki rájöhetett már a harmadik mi lesz: JAPÁN

Imádom ezt a kis szigetországot. Nagyon érdekel a történelmük, a kultúrájuk . A nyelvük az eszméletlen jó számomra. Első ránézésre mindenki rávágja,hogy nagyon nehéz nyelv lehet. Hát nekem az angollal kemény 14 év van a hátam mögött és még mindig csak alaptudásom van. Nincs érzékem hozzá. A németről ne beszéljünk. Az olasz ment jól még,de amíg jó tanárunk volt. De a japán... Nagy vágyam olt évek óta hogy megtanuljam ezt a nyelvet. És mivel sehol nem találtam semmit magam kezdtem tanulni. Innen-onnan összeszedtem az infókat, tudnivalókat. Animéket eredeti nyelven hallgatom, magyar felirattal,így már jó pár dolog rám is ragadt. Csak nem rég sikerült találnom egy levelezős oktatást ami lassan már 3 hónapja használok és igen jól megy^^ Ennyire nyelvet tanulni még sose szerettem :) 
Ez mellett nagyon tetszik a hagyomány tisztelő mivoltuk. Az emberek gondolkodása a munkájuk és az életük felé. És egyszer én is kifogok jutni ide. Ha tippelnem kéne a néphez való rajongásom egy előző élet karmikus valamilyen lehet (>.<) Nem kell kinevetni , én az ilyen vallásban hiszem. (Bár pogány vagyok XD )

Ohh és végül az utolsó: GAME

Vagyis a számítógépes játékok. Szóval igen nem csak otaku szerű leányzó lennék,hanem egy jó kis gamer vér is csorgadozik bennem. ÉS szintén egyetemen nőtte ki magát ez az énem, hála az osztálytársaimnak,akinek 50% szintén ez ( másik fele motor buzi >.< )
És két kedvencem,mint a képeken is látható a League of Legends és a Tera Online :) A LoL az a csapatban dolgozós,ellenfeleket és tornyokat lezúzós játék. A Tera a mászkálós, fejlődős :)
Tera Online
Gyors még pár dolog:
- Imádoma zenét, műfajok közül a rock, punk, metal , jpop, jrock, jmetal
- Hangszeren játszom: basszusgitár, régen zenekarok tagja is voltam,de az egyetem mellett már nincs időm rá.
- Hobbim a rajzolás. Attól,hogy nem vettek fel még rajzolok sokat. A naptáramat pl jó magam rajzolom és gyártom már 3 éve.
- Filmek közül a Marvel filmek. Azon belük Vasember, Bosszúállók és Thor.
- Sorozatokból: True Blood (*.*), Gilmore Girls, Gossip Girls, Így jártam anyátokkal, Két pasi meg egy kicsi, Bír-Lak,....

Most viszont befejezem soraimat,mert tanulnom kell a keddi fizikára,amire még semmit nem tanultam (>.<)
Mondtam ,hogy lusta vagyok^^
Köszönöm,hogy elolvastad Lumi első bejegyzését (vagyis az enyémet^^).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése