zene

2014. június 17., kedd

Paróka móka meg az élet habos oldala




Konnichiwa Minna-san!

Szóval a vizsgaidőszak zajlik és mindjárt vége,de én még 3 nyamvadt vizsgával szenvedek. Ok ez az én hibám is mert nem tanultam eleget és lusta is vagyok és mással töltöm az időm a tanulás helyett. Ohh és persze van az a pillanat mikor elhatározom,hogy tanulni fogok ,de megcsörren a telefon és az hív épp akinek nem tudok ellent mondani (>_<)
Közben túl estem egy "szülinapozáson" vagyis inkább a szülinapomon,amit nem ünnepeltem meg, csak családdal egy kicsit. Fura, hogy az ember amit eltervez néha keresztbe tesznek neki,de nem baj megtanultam,hogy nem mindig az álomvilágban kell lennem.

Képzeljétek kaptam sushi készítő szettet vagyis sztem kemény 1-2 adag készíthető vele,de van minden hozzá benn: sushi rizs, rizsecet, wasabi, gyömbér, 2 pár evőpálcika, nori lapok és gyékényke,amin készül majd. De akárkit kérdeztem a barátaim közül a hal és a nyers hal hallatán vissza utasította... _| ̄|○ ~hahh

Áhh és tegnapi ki ivászatomról még pár szót szólnék. Jegyezzétek meg jól! Tilos, mondom TILOS olyan emberekkel leülni alkoholizálni, akik mind szinglik és szerelmi bánatuk van! Hárman voltunk , én és 2 fiú ismerősöm és hát egyikünknek sem volt fenékig tejfel mostanság a szerelmi élete. És ha ilyen állapotban isztok és fejetekbe száll a pia... annak sok nyafi a vége (>.<) Ráadásul miután hazamentem és kettesben hagytam a jómadarakat elég későn értek haza, mert megvolt beszélve este egy game és nem jött időben az egyik srác... Szóval ott volt valami (n.n) És még engem féltett valaki,hogy gondom lesz a kér sráccal ^^ De úgy érzem tudtam kezelni őket, és én többet ápoltam a lelküket mint ők az enyémet (o.O) Nem baj ettől függetlenül a részeg srácokból kilehet húzni fontos infókat, amik melengetik szívemet és nem adom fel (^ω^)

LoLfoglalás jegyem
Hamarosan megyek fel Budapestre ráadásul nem is 1szer az elkövetkező időben. Tudom az emberek 60 - 70%, aki nem él Pesten odavan érte... Nah én nem! Nem szeretem Budapestet. Számomra egy hmm... kész káosz az a város,nem értem hogy lehetnek annyian oda érte. Persze a látványosságok lehet szépek, de a többi.. Én szeretem a természetet és nekem nagyon hiányzik a növényzet. Még nálunk is,pedig aztán itt van rendesen növényzet. Nah de elkanyarodtam. Szombaton vagyis június 21-én megyek a barátnőmmel a SYMA-ba LoLfoglalás döntőjére \(^∇^)/ Mint előző bejegyzésemben írtam,igen kicsit játékfüggő vagyok,de most barátnőm cipel el rá és engem is érdekel... (oké csak az ajándékcsomagok érdekelnek,amit minden részvevő kap majd -.-'' )


Majd később július 19-én megy a HUNGEXPO-ba megyek MondoCon-ra ^^ Ez lesz a második Con-om.
Az első a tavaszi volt és az akkori párommal mentem el rá. Én élveztem,de ott jöttem rá,ha azt szeretném,hogy felismerjék milyen karakternek öltöztem be, akkor ne egy ismereten karakter válasszak,csak mert olyan haja van mint a parókámnak (>.<) És így eldöntöttem a kövire egy rendes karakter választok,aki nem más lett,mint Levy McGarden a Fairy Tailből. Így gőze erővel kék paróka után kutattam az ebayen és találtam egy aránylag elfogadhatót és megrendeltem és 1 hónap várakozás után meg is jött és imádtam. Kicsit zseléznem kell,de tökéletes lesz :) És már csak a rucija van hátra,amihez még anyagot kell vennem (ᗒ.ᗕ) Igen tudom elég kifutok az időből de nem gondoltam volna h ennyi időt elvesz a vizsgákra való "tanulás".

Mostanában nagyon rákaptam a japán és ázsiai zenékre és kezdek ismerkedni a Kpop/rock -kal. Pedig
bevallom nem szerettem volna beállni,de van 1-2 banda akiknek vanna jó számaik. Mostanában japán oldaláról Miyavi bolond lettem (,,⌒.⌒,, ) Mondjuk hosszabb hajjal jobban csíptem a kinézetét,mint a mostani új hülye divatos hajával (elnézést mindenkitől,aki szintén azt a vonalat követi). Mondjuk aki ismer tudja,h a hosszú hajú srácok a zsánereim , nah és ha mg gitározik is....♡(˃͈ દ ˂͈ ༶ )



" Perverz vagyok, de romantikus értelemben."
Nah igen az egyik kedvenc számom tőle,az amiből a baloldali képek vannak. Kicsit olyan hatást kelt nekem,mint a Gun'n'Roses Rocket Queen-je xD

Ohh és miért mondom ezt? Kérdezheti egy olyan aki a két szám közül egyiket nem ismeri vagy esetleg egyiket se. Szóval még régen GnR mikor vették fel a Rocket Queen számukat volt egy rész,amit nagyon üresnek hallottak a fiúk s akármivel próbálkoztak nem jött az ötlet. Ez pedig nem más volt mint egy hölgy hangja. Ha jól rémlik (olvastam a SLASH könyvét :) ott olvastam ezt) Axel és a hölgy bevonultak a stúdió felvevő részére,majd aktust felvették hangfelvételre és a hölgy nyögéseit beillesztették a zene alá. Ez a hang csak egyszer hallható a felvételen,de tökéletesen kitöltötte az úrt,amire a fiúk vágytak a zenéjükben. Aki esetleg nem hallotta volna Miyavi-tól ezt a számot most meghallgathatja, plusz az oldalon is a zenelejátszóban meghallgathatjátok ^^
 



Krock-ból pedig van egy szám ami nagyon tetszik most nekem először becsapott a szám nyelve miatt,mert az első szám amit hallottam tőlük japánul volt írva és jó ki ütős szám volt a CNBLUE - One more time és nagyon tetszett ,de miután jobban utána néztem a zenekarnak tudtam meg,hogy ők koreaiak. Szóval az első kultúrsokk zeneileg meg volt. Ráadásul egyből szimpik voltak ezzel a rockos beütéssel a hangszerekkel és hogy így olyan cuki ázsiai fiúk voltak. Ahham amíg a következő számukra rá nem nyomta...ez nem más volt, mint a Can't Stop és megláttam borzalmat, mind zeneileg és kinézetileg. (És ez sztem legfrissebb klipjük volt,mert 2014 februári volt.) Megjelent előttem a tipikus koreai buzigyerek festett frizura ,amitől mindig is utáltam a koreai zenéket,mert szinte náluk mindenkinek a haja így néz ki. Összetört Lumi pici szíve és ismét a régebbi számok között keresgélt, amikor a rock zene és külső volt jelen náluk. Szerencsére találtam még jó számaikat,de azt hiszem az új vonalukat nem fogom követni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése