zene

2014. június 19., csütörtök

Rilakkuma és a dorama kaland

こんにちはみんあさん。[Konnichiwa Minna-san!]
Új irányok vagy inkább új dolgokkal kezdtem megismerkedni. Bár életemben  már láttam dorama-t ,de
akkor nem tudtam azt ,hogy az az ez pedig 'A palota ékköve' volt. Egy koreai filmsorozat, mert ugye bár a dorama nem egy szimpla sorozat, mert egy rész hossza kb. mint egy kisfilmé. És anno ezt az M2-n néztem nyáron.



Pontosan mi is az a dorama?
A dorama (japánul ドラマ) egy eredetileg japán televíziós műfaj, bizonyos típusú televíziós sorozatok megnevezése. A szó az angol drama (azaz dráma) szóból ered.
A dorama legfőképpen a tinédzserek számára készített, az ő problémáikkal, életükkel foglalkozó televíziós sorozatok megnevezése. A doramák sokszor alapulnak manga- illetve anime sorozatokon. Japán után egész Ázsiában elterjedtek, Tajvan például az elsők között ültette át a műfajt saját televíziós sorozataira.

Viszont az első dorama amit tudtam, hogy az és neten néztem meg 2 napja kezdtem el. A címe: Kimi wa petto [japánul きみはペット ]vagyis Te a házi kedvencem vagy (itta háziállatra,ill. kutyára utal a kedvenc vagyis 'petto' szó). Igaz maga a történetet én először mangában olvasta és mivel nagyon tetszett a sztori így rákerestem neten hát ha van anime is belőle és ezt a dorama-t találtam. Egyből elmentettem az oldat gondoltam később megnézem. És végül is kb félévre vagy kevesebbre rá is vettem magam hogy megnézzem. Be vallom előtte féltem a doramától,mert nem tudtam hogy ilyen jók is vannak (ノ^ ∇ ^)~♥

A történetről:   A húszas évei végefelé járó Iwaya Sumire-t, aki látszólag sokak számára irigylésre méltó életet él. Karrierista, a Harvardon végzett, egy újságnál dolgozik, ráadásul nagyon szép is. Így senki nem feltételezné róla, hogy otthon nem mindennapi házikedvencet tart: egy húszéves fiút!
Egyik nap ugyanis Sumire lakása előtt egy nagy kartondobozt talál, benne egy sérült, eszméletlen fiúval. Felviszi magához, hogy ellássa a sebeit, ám amikor a fiú felépül, nem akar távozni, mivel állítása szerint nincs hova mennie, és üldözik is. Sumire befogadja, de csak egy feltétellel: ha a „házikedvence” lesz. Még nevet is ad neki, „Momo”-nak szólítja, mivel gyerekkori kutyájára emlékezteti őt, aki mindig meghallgatta, őszintén elmondhatta neki az érzéseit. Ezek után Momo (akinek valójában Gouda Takeshi a neve) bizonyos értelemben tényleg azt a szerepet tölti be Sumire életében, mint egykor a kutyája. Minden baját megosztja vele, hiszen a látszat ellenére közel sem olyan erős nő, mint amilyennek mások szemében tűnik.
Persze később bonyodalmak is lesznek, Sumire ismét találkozik régi szerelmével és összejönnek,közben Momo múltja is előkerül és hát Sumire választás elé állítja az élete,hogy Momo vagy a régi szerelmét választja, mert mégse tarthatja meg mind a kettőt.



Jaj ezt a művet úgy imádtam, elsőnek csak unatkoztam és megnéztem 4 rész, akkor tudtam abba hagyni,mert akkor nem volt olyan nagy sztori a végén. De egésze este az a dal ment a fejembe ami az endingje a
doramanak ráadásul a Momo-t alakító srác ( Matsumoto Jun, akit én régebben egy ARASHI nevű japánpop zenekarban ismertem meg olyan dögös és cuki ) benne volt az álmomban nem bírtam ki és megnéztem a maradék részeket, pedig másnap vagyis ma vizsgám volt. o(ᗒoᗕ)ᕗ~ばか [baka - hülye]
Szóval neki álltam olyan 5 órakor és kemény fé l11kor be is fejeztem majd elkezdtem tanulni a másnapi vizsgára... Nagyon naiv voltam, hogy azt hittem menni fog így is.... ( ̄ᆾ ̄; ) 
Közben este mikor rájöttem,hogy Jun az a Jun akit én régebben már ismertem egy zenekarból kép keresésbe kezdtem és még mindig olyan cuki,már akkor is tetszett. És mutatok pár képet róla,de először a dal, ami egyfolytában ment a fejemben tegnap.A címe: Darlin és az előadó a V6 japánpop csapat. Régebben őket az ARASHI-val együtt ismertem meg.
 

 Olyan cuki még mindig, pedig már 30 éves. És azt néztem rengeteg doramában és filmben szerepelt azóta és most azok között a címek között szemezgetek vajon mit nézzek meg tőle.
Amúgy nagyon cuki volt Momoként. 
Csomószor irigyeltem Sumire-t alakító nőt, mert én szívesen csókoltam volna meg a ciki srácot. De most bele gondolva... bakker túl idős lenne hozzám. (゚~゚

松本潤 Matsumoto Jun
Becenevek: Matsujun, Junji, King, Jun~Chan, Matsumoto~kun, Do-S
Születési idő: 1983-Aug-30
Születési hely: Tokyo, Japan

Magasság: 173cm
Súly: 58kg
Csillagjegy: Szűz
Vércsoport: A-
Ügynökség: Johnny’s Entertainment
Foglalkozás: Színész, énekes, műsorvezető, modell
Családi állapot: nőtlen
Eredeti hajszín: Fekete
Szemszín: Barna



Még jó múltkor találtam egy cuki bentobox-ot az ebay-en és mivel nem is volt drága megrendeltem. Tegnap meg is érkezett és egyszerűen olyan cuki. Ez egy kétszintes pici, tényleg pici ebédes doboz. Aminek a tetején egy macifejecske van vagyis konkrétan Rilakkuma arcocskája néz vissza. Ráadásul hozzá járt hozzá illő evőpálcika is, ami édes. Most már muszáj lesz megtanulnom normálisan pálcikával enni. Már ki is próbáltam  bentos dobozta. Ma mivel sokáig voltam konzi és vizsga miatt így abban vittem az ebédemet. Ami csilisbab volt és hát megtapasztaltam, hogy full leves cuccos nem lehet benne vinni,mert így is kifolyt az olajos leve,de mázlimra beletettem egy zacsiba így nem lett semminek baja.
Amúgy a Rilakkumát nem rég ismertem meg. Aranyosnak találtam ,de aztán mostanság túl sokszor találkozom ezzel a figurával és olyan cuki,hogy zabálni való. De nem szeretném túlzásba vinni, jelenleg megelégszem ezzel a két kis tággyal :) Aztán kitudja mi lesz később (๑^v^๑)


Rilakkuma bentobox
Korilakkuma telefondísz
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése