zene

2014. június 25., szerda

The Flavor of Life


Mai nappal hivatalosan is vége számomra a vizsgaidőszaknak. Kemény 4 vizsgám volt idén és keményen úgy fest csak az első lett meg, bár az utolsót,amit ma írtam majd csak pénteken kapom,ki de nem hiszem,hogy sikerült. De igazán jól jönne,hogy idén is ha ponthatár közelében leszek átrugdos a tanárúr.

Áhhh, de félre a tanulást elő az élményekkel. Elsőnek a múltheti LoLfoglalásról,a mi Budapesten volt.
Lumi (én) és Dóri  
Reggel korán keltem barátnőmmel és indutunk a vonatra. Életem első önálló vonatozásában volt részem szóval izgultam milyen lesz. Ráadásul rettegtem a tudattól,hogy átszállásos jegyünk van és hogy rossz vagonba szállunk,ami nem oda megy ahova mi. Szerencsére épségben felértünk,bár volt kivetnivaló a vagonok milyenségében. Egy idő után mi lettünk a mosdó minőség ellenőrei. Rá kellett jönnöm,nem vicc,hogy az embernek állandóan mosdó kényszere lesz a vonaton. (≧o≦)
Szóval amikor felértünk zseniális memóriámmal követtem vissza az este bememorizált térképnézet emlékeimet az útról és szerencsésen oda is találtunk. Kapunyitás előtt 1 és félórával a SYMA előtt már nagy sor állt,gyorsan be is álltunk és alig telt el fél óra ,de a sor már a 3szorosára nőtt. Durva volt látni,h mi épp az épület sarkánál állunk és a mögöttünk lévő sor áttér a járdára és onnan egészem egy parkolóig,ami  ha jól emlékeszem hazafele kb 2-3 perces séta volt.
Durván tudatosult a sorban nálam,hogy az átlagéletkor jó ha eléri a 15-16 évet és alig vagyunk lányok, akik nem csak a pasijukat kísérték el. Szerencsére nem sokat kellett várni és bemehettünk mindenki kapott cuki LoLos ajándékcsomagot benne egy Teemo sapka, Supportos nyakbakasztó (amin Lulu és Tresh látható, kár,hogy nem Soraka... ), két skin kártya (Blitzcrank és Hecarim)  és egy Ziggy stressz levezető  játékbomba. És aki már bejutott szinte mindenhol vagy Teemo sapis embereket látott. 
Ott volt pár szinkronhang,de akkora volt  a tömeg hogy nehezen lehetett odajutni. Végül volt egy nagy tömörülés,ami felkeltette a figyelmem és beálltunk Dórival (barátnőmmel), hogy vajon mi lehet ott, körbekérdezgettem,senki nem tudta. És mikor pont mentünk volna el  kinyíltak az ajtók és elénk tárul a nagy színpad tele székekkel. Az emberek természetesen megrohamozták a székeket és bár mi nem rohantunk nem túl elől,de találtunk jó kis helyeket. 
Én, RiotDaedalus (George Roth) és Dóri
Nagyszerű volt hatalmas képernyőn nézni a játékot tényleg és persze a cuki Riot-os George Roth-t  ♡(˃͈ દ ˂͈ ༶ ) Nah igen ő nem csak képen hanem élőben is atom cuki és jófej^^ Még képet is sikerült összehozni vele. Másik hatalmas élményem,hogy sikeresen feljutnom a színpadra ahol részt vehettem a Quizben  és kaptam ajándék csomagot még pluszban. Bár a kérdésre részben jó választ adtam,de örültem,hogy az is eszembe jutott (^ω^) Ami a csomag tartalmazott: egy XL-es pólót (először gondoltam oda adom az egyik barátomnak,de rájöttem,hogy tökéletes hálóing lesz majd később...), egy Katarina-s kulcsot, egy ward skint és egy matricát (amit egyből a laptopomra ragasztottam idehaza).
Jah és említettem már, hogy az egész ami a színpadon történt illetve amit mi ottani nézők is láttunk a kivetitőn élőben ment egyenes adásban az egyik Stream csatornán? Én hazafele menet tudtam meg,amikor barátnőm egyik LoLos társa mesélte,hogy felismert úgy, hogy életében nem látott személyesen csak képen.
Hamar vége lett a meccsnek így azt hittük elérjük a korábbi vonatot,de pont lekéstük és 4 órát kellett várnunk a következőre. De megérte a várakozás,mert megismerkedtem egy facebookos ismerősömmel, akivel egy oldalon közösen dolgozunk. Nagyon kedves lány és körbevezetett a környéken. A vonaton egy kellemes telefonhívásban volt részem. Vagyis én telefonáltam ő felvette majd vissza hívott és egy kis beszélgetés után mondta vissza hív akkor amikor kb az átszállásom lesz a vonaton. És tényleg felhívott. Olyan aranyos volt tőle. Hála a beszélgetésnek elég jól felébredtem. Szeretek vele beszélgetni, a hangja kellemes és megnyugtató,oké kivéve a szívemnek,ami olykor ki akar ugrani azonnal a helyéről. 
Szerzeményeim az első magyar LoLfoglalásról

A másik dolog amiről írni szerettem volna az egy újabb DORAMA.
Mint legutóbbi bejegyzésben végig áradoztam Matsumoto Jun-ról így nem vitás,hogy a következő mű is az ő egyik doramája volt vagyis ő volt az egyik főszereplő. A dorama amit választottam a HANA YORI DANGO amit azt hittem nem is ismerek. De az első pár perc rádöbbentett,hogy ezt szintén mangában olvastam. Csak nem végig , pár fejezetet,mert annyira nem bírtam a rajzstílusát a mangának,hogy az elképesztő. Ebből amúgy anime is készül ,még azt se láttam egyből a dorama változatot néztem meg.

Szóval egy kis rövid ismertető a doramáról:
Főhősnőnk Makino Tsukushi, aki egy elit iskolának a tanulója, ahova csak gazdag diákok járnak ,de ő mégis szegény. Az Eitoku nevezetű luxus akadémia, ahol az ország leggazdagabb diákjai járnak. Az iskolában egyfajta hierarchia alakult ki, amelynek élén az F4 áll. Az F4 egy négy fiú tagból álló banda , akik a leggazdagabb és leghelyesebb tanulói az iskolának. Mimasaka Akira aki nagy nőcsábász,de csak az idősebb nők érdeklik,az ő apja az Alvilág főnöke. Nishikado Sojiro tradicionális japán teaház fejének a fia és örököse és egy igazi playboy. Hanazawa Rui egy nagy részvénytársaság örököse, hűvös és szűkszavú, egy igazi rejtély. S végül Domyoji Tsukasa a Domyoji Pénzügyi Társaság tulajdonosának fia és örököse, nem mellékesen az F4 zsarnoki bandavezére.  Ők irányítják a vezetőséget és a diákokat is, ezért aki ujjat mer húzni velük, annak pokollá teszik az életét. Egyszerűen kiragasztják a szekrényükbe a rettegett piros cédulát, amit ha valaki megkap, az egész iskola ellene fordul. Egyik nap Tsukushi ki áll barátnőjéért,aki véletlenül leöltötte az F4 vezérét és másnap talál is egy piros cetlit a szekrényében s a diákok célpontjába kerül.
Tsukushi Makino és Domyoji Tsukasa (manga és dorama)
Ám Tsukushi egy igazi gyom, mint ahogy azt a  neve is mutatja (tsukushi gyomot jelent). Nem adja fel és nem hagyja ott az iskolát,továbbra is bejár az iskolába. Ám ez még jobban felpiszkálja az F4et, vagyis inkább Domyojit ,aki drasztikusabban lépéseket tesz felé. Végül őt üti ki  Makino és ráeszmél a fiú, hogy nagyon hasonlít ez a lány egy személyhez, aki nagyon közel állt hozzá egyszer. Közben szerelmi szál jelenik meg és nem is akármilyen, egy szerelmi háromszög a bandán belül.
Shun Ogur
Bevallom én ha a szereplők karaktereit figyelem akkor egyértelműen Hanawózawa Rui fan vagyok,de ha a színészeket, akkor már Domyojit  alakító Matsumoto Jun is a képbe kerül Shun Ogur mellé.
Elég gyorsan lepörgettem az első évadot és szép vége lett annak. Ám érdekelt  a második évad is,amiben jóval több bonyodalom és küzdés volt,mint az elsőben. Bár belegondolva a második jobban tetszett. Talán a több konfliktus és bonyodalom miatt. 
A második szezonról is pár szól:
Domyoji Amerikába utazása óta eltelt majdnem 1 év. Makino és közte megszakadt a kapcsolat. A többi F4 tag is elballagott az iskolában így  főhősnőnk magára maradt "nyugodt " iskolájában. Vagy még sem? Egy nap ,pontosan 1 évre rá, hogy a piros lapot megkapta. És reggel mikor kinyitja a szekrényét ott virít a piros cetli és ismét megpróbáltatásoknak teszik ki őt a diáktársai. Egyik srác állítása szerint Domyoji hívta fel egyik este,hogy távolról ezt küldi Tsukushinak. Most viszont még Rui sincs, hogy megmentse őt, de védelmére kel egyik iskolatársa. Később az F4 maradék fiúja fülébe jut, hogy megjelent a piros lap az iskolában  ismét és ők erről nem tudnak (nem ők voltak a tettesek). Ők se képesek kapcsolatba lépni Domyojival így lehatározzák meglátogatják régi barátjukat.
 Közben Makino is elhatározza ,hogy elutazik a fiú után,hogy számon kérje a lapot. Nagy szerencséjére édesapja nyer egy utazást Amerikába így a lány egyből repülőre száll. Ám NewYork hatalmas város egy japán diáklánynak  és hamar bajba is kerül,de jön a herceg fehér lovon és megmenti, ez nem más volt int Hanazawa Rui. Ezután indulnak a bonyodalmak,mikor összefutnak a barátok a a kicsinek nem nevezhető New Yorkban és rá kell döbbenniük,hogy régi bolondos és szeleburdi barátjuk eltűnt és kifordult magából. Makinoval is rideg és senkivel nem óhajt találkozni és beszélni. Mimasaka, Nishikado és Rui ezt nem hagyja annyiban és kiderítik mi áll a háttérben.  
Közben rengetek csavar kialakul a történetben, eljegyzés, szakítás, új szerelem, régi szerelmek, múlt, megismerkedhetünk Nishikado Sojiro múltjával is, ami a maga módján gyönyörű szerintem. S megannyi fordulat,amit imádtam és ahhoz képest, hogy 11 részbe sűrítették ezt bele elég ütős lett. Ami nagyon tetszett,hogy eleve az első rész olyan hosszú volt,mint ha 2 kis részt néztem volna meg és ugyan ez igaz az utolsó részre is. Azt meg nem akarom spoilerezni,de gyönyörű :)








És íme még két zene szám,amiknek fontos szerepük van a doramában. Elsőnek a The Flavor of Life, ami minden résznek kb a közepetájt felcsendül mert vagy épp valami nagyon szomorú vagy épp romantikus esetleg egy vissza emlékezés. Én nekem olyan szinten belemászott a fülembe ez a dal,hogy méga  mai vizsga alatt is énekelgettem magamban.

A másik szám az az úgy mond opening száma a Hana Yori 2-nek. Ezt a számot amúgy az ARASHi nevű banda adja elő, aminek tagja Matsumoto Jun vagyis a Domyojit alakító színész is a tagja (volt). Szóval nem csoda,ha valaki felismerni véli a fiúk között. Én amúgy ebben a fiúbandában ismertem meg őt.

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése