zene

2017. október 14., szombat

Hello Massapequa!



Szeptember 29.-én 11 körül érkeztem 5 másik au pair társammal Massapequa Parkba, ahol a befogadó családjaink vártak minket. Az utazásunk 1 órás volt a Training Iskolából.
Mikor megérkeztünk 2 lányért már ott vártak a családjaik, illetve a helyi LCC (helyi koordinátorunk) várt. Utána az én családom érkezett meg egy hatalmas nagy terepjáróval és ekkor elkezdtem imádkozni, hogy ne ekkora autót kelljen nekem is vezetnem.
Hatalmas ölelést kaptam a szülőktől és egy kis virágcsokrot Braydentől, Kieren a legkisebb még aludt az autóban.
Miután elköszöntem a lányoktól máris indultunk haza. Szerencsére nekem csak pár perc volt az utazás. De elképesztő volt, mennyi zöld, természeti részt hagytak meg. Rengeteg park és játszótér a gyerekeknek.

Mikor hazaértünk megmutatták a szobám, az ajtaján egy nagy poszter fogadott a két gyerkőcről és egy üdvözlő felirattal. Látszatra nagyobbnak tűnik a szoba, mint az enyém, de imádtam a szép elrendezését. Hatalmas nagy ágy, sarokablakok, nagy komód tükörrel, a komódon rengeteg kis apró ajándék várt rám. Édességek, nasik, magazinom, szépítkezési szerek. Imádtam.
Ezután Brayden, a 4 éves kisfiú izgatottan várta, hogy körbe mutathassa a ház többi részét. A háznak 3 szintje van, egy alagsor, földszint és az emelet. Meglepődtem mikor megtudtam, hogy 3 nappali is van itt. Szóval az alagsor mondjuk úgy majdnem 4 részre van osztva, de egy légtérben vannak. Egyedül a mosókonyha van ajtóval elzárva, az alsó nappali, játszó sarok (rengetek játékkal , trambulinnal, íróasztal, mini kanapék, játék konyha, játék sütő, játék kályha ,ami melegít!!! ), szülők számítógépe, de én is tudnám használni, ha nem lenne sajátom illetve mellette van egy szekrény, ami a tipikus amcsi jellemet takarja, vagyis a felhalmozást. Tényleg az van, hogy ha vásárolni mennek nagy mennyiségben vásárolnak és raktároznak, ez valamilyen szinten ez jó, de nekem nagyon furcsa(és van egy extra mini hűtőjük is itt).
A földszinten ha belépünk ott az első nappali, amiben van egy zongora, vele szemben az étkező, amit nem használnak. Ezután egy lépcső fel az emeletre illetve a lépcsővel szembe az én szobám és fürdőm (bár a vendégek és a gyerekek napközben ugyan úgy használják... ). Aztán jön a konyha, ami tipikus amerikai konyha, hisz egybe van nyitva a nappalival. Persze a konyhában egy bazi nagy hűtő, aminek az egyik oldala mélyhűtő,ami egyben víz és jég adagoló. Ohh és majd elfelejtettem, a középen elhelyezett konyhapultnál esznek (3 szék van ott, szóval a család nem tud együtt enni). Ennek a nappalinak van egy kandallója, ezt használják inkább. Illetve innen nyílik az udvarra az ajtó.
Az emeleten az első szoba Braydené, után az öccse, Kieran szobája jön, majd a szülőké (saját fürdővel, ami pont a szobám felett van... ) és az emeleti fürdő.
Az első dolog ami a komódra került

A napom nagyrészében kipakolásztam. Mikor nagyjából meglettem átadtam az ajándékokat. Minden nagyon tetszett nekik. Sajnos a nagyobbik gyerek ajándéka nem sikerült olyan jól. Ugyanis magyar tűzoltó autót hoztam neki, erre kiderült, hogy az előttem lévő lány is tűzoltó autót hozott, ami német és a gyártójuk ugyan az volt, csak a matricákban különböztem és ezt hamar észre is vette a srác :(
A kockásfülű nyuszi DvD-vel is pórul jártam, mert olyan formátuma van, amit az itteni DVD lejátszó nem játszik le, de legalább a sajátkészítésű nyuszi jó lett, így legalább úgy láthatták a gyerekek.

Kaptam egy au pair telefont, ami egy iPhone 6 volt. Úgy kaptam meg, hogy a töltője nem volt jó, így rendeltek másik töltőt. Aztán kiderült, hogy a Főgombja se jó, így vasárnap az anyuka el is vitt vásárolni és kiválaszthattam az új telefonom. Mondtam az anyukának bár én fogom használni, ők fizetik, így ők tudják mit engedhetnek meg. Végül egy iPhone7-et kaptam, rozé színben és a tárhelye is nagy. Azt mondta Alyson azért ez, mert így legalább sok szép képet és videót tudok majd csinálni, amíg itt vagyok. Remélem ez így is lesz.


Szombaton a család és egy régebbi au pair jött üdvözölni engem. Hatalmas családjuk van mi tagadás. Jeffnek, az apukának ha jól értettem 3 testvére van, Alysonnak, az anyuknak csak 1. Megismerhettem Alyson szüleit, akik nagyon barátságosak és kedvesek, velük lehetett sokat beszélni. Jeff rokonai közül megismerhettem a nagynénijét és a mamáját. A mamája Amerikában született, de a családja eredetileg Magyaroszágról , Pápáról származik. Mesélte, hogy a bátyja Magyarországon született. A szülei szerettek sokat utazni és így telepedtek le Amerikában. Mondta a neveket amikre emlékezett , elmondta angolul, volt amire emlékezett magyarul is pl. Pista és Zoli ,de voltak,amik márcsak angolul jöttek neki ,mint a David (Dávid), Daniel (Dániel). Mikor kijavítottam csillogó szemmel felnézett és mondta, "Igen ez volt az". Később mikor felnőttek az édesanyja visszament Magyarországra, de ő itt akart maradni. Emlékezett még pár dologra, például, hogy az édesanyja sokszor csinált neki töltött káposztát, amit nagyon szeretett és paprikás csirkét nokedlivel. Sajnos nem tud magyarul :( Jeff anyai ágáról jön a magyar vonal.


 




Vasárnap reggel ismét vezetés leckém volt. Egyre jobban ment és most már megtudtam jegyezni az utat a háztól az iskoláig és vissza :) Alyson ezen a napon vitt el telefont vásárolni egy BJ's nevű nagy bevásárló központban. Kb. a magyar METRO -nak felel meg. Itt már jelen voltak a Halloweeni és Karácsonyi kiegészítők is. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése